Tarform представила універсальний електромотоцикл Vera

Вже кілька років бруклінська компанія Tarform виходить на ринок зі своїм електромотоциклом Luna. Ну от, ця американська команда повернулася, і цього разу, схоже, вони перевершили свої власні, раніше встановлені стандарти. З цього моменту починається відлік історії нової моделі під назвою Vera.

Раніше Tarform Luna справді наробив багато галасу, який не тільки виглядає абсолютно приголомшливо і сучасно, але й працює на рівні, який, здається, перевершив очікування практично всіх.

Але є одна велика проблема з Luna: він надто дорогий. За словами Tarform, початкова ціна Luna становить $28 000. До того часу, як ви додасте декілька дрібниць у конфігураторі, ви легко можете перевищити позначку $30 000. Нова модель Vera покликана вирішити цю проблему.

За словами засновника Тараса Кравчука, Vera призначена бути «…електричним мотоциклом, орієнтованим на більші обсяги виробництва, що відповідає нашому стратегічному баченню стати лідером у сфері преміальної електромобільності.» Коротше кажучи, цей мотоцикл для масового ринку, його початкова ціна не перевищує $16 000. Ось це вже більше схоже на правду!

Щоб відчути, що таке Tarform Vera, варто звернути увагу на зображення в галереї. Там ви зможете порівняти та зіставити дві машини Tarform, а після цього повернутися до тексту, щоб заглибитися трохи більше.

З ходу можна сказати, що Vera дотримується дизайну, який відходить від Luna. Наприклад, той масивний відсік для акумулятора більше не охоплює переднє колесо, як це було на Vera, а відсунутий назад, як на звичайному мотоциклі типу ендуро; ви незабаром зрозумієте, чому Vera має порівнюватися саме із ендуро.

В основі Tarform Vera лежить алюмінієва рама. На відміну від громіздкого вигляду Luna, рама Vera виглядає трохи мінімалістичнішою, але знову ж таки, в стилі мотоцикла для бездоріжжя.

Проте, ми не можемо заперечувати весь ретро-скремблерський стиль Vera, який був таким популярним останніми роками, і все це поєднання різних стилів дизайну означає лише одне: Vera – багатофункціональна машина! За словами Tarform, саме такою і була ідея: створити мотоцикл, який може працювати в міських умовах і, за необхідності, вирватися за межі міського життя. Без жартів; Vera навіть призначена для використання на позашляхових трейлах.

Тепер багато хто може подумати, що за ціною майже як Luna, Vera демонструватиме компоненти, які не настільки топового рівня, як ті, що може демонструвати Luna. Але це не так. На щастя, Vera використовує багато того ж самого, що й її попередниця.

Наприклад, Brembo – це бренд, відповідальний за гальмівну потужність, необхідну для того, щоб зупинити цього звіра вагою 163 кг, і всі ми знаємо місце цього бренду у світі мотоциклів і навіть автомобілів. Опціональна підвіска демонструє нам назву Ohlins, і так само, як і Luna, Gates відповідає за передачу всієї потужності двигуна на заднє колесо.

Кажучи про потужність, давайте трохи дослідимо, що приготувала Vera. Згідно з веб-сайтом виробника, стандартний електромотоцикл матиме середньорозташований електродвигун із повітряним охолодженням потужністю 35 кВт / 47 к.с., який може видавати піковий крутний момент 160 Нм. Саме це ви отримаєте за $16 000, але якщо вийдете за межі базової ціни, то зможете отримати потужність до 55 кВт / 74 к.с.

Що це означає з точки зоку швидкості та продуктивності? По-перше, це означає розгін з 0 до 100 км/год за 3,5 секунди, достатньо, щоб вітер розвивав ваше волосся, а по-друге, це означає максимальну швидкість понад 137 км/год. Відсутність зчеплення чи передач також означає простий досвід керування поворотом ручки газу.

Що стосується запасу ходу, Tarform заявляє, що в межах міських вулиць варто розраховувати на запас ходу 161 км. Це стало можливим завдяки акумуляторній батареї ємністю 8 кВт/год, яка може повністю перезарядитися з 0 до 100% лише за дві години за допомогою зарядки рівня 2. Не 20-80%, а повна перезарядка всього за дві години.

О, і не забудемо про всі екологічно чисті та зелені технології, які використовувались для того, щоб оживити цього цуценя. Це включає «повторне використання» чайного листя для виготовлення оздоблення сидіння, лляного полотна та біопластиків для деяких частин кузова. Це сучасно, це свіжо, це електрично; чого ще бажати?

Що стосується того, як ми сюди потрапили, Tarform насправді працює вже деякий час, і лише після шести років досліджень і розробок вони випустили Luna. З Vera їхнє місце в індустрії електромотоциклів, схоже, пускає досить міцне коріння.

Все, що залишається зробити, це оформити попереднє замовлення на доставку або просто почекати, поки ці мотоцикли не з’являться, провести тест-драйв і рухатися далі, але це має бути десь на початку 2025 року, коли почнуться поставки.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також