Новий суперкар Ferrari 12Cilindri виходить як купе та родстер

Останній і найвеличніший передньомотрний суперкар від Ferrari отримав назву, що цілком відповідає його сутності: 12Cilindri. Він замінює в модельному ряду 812 Superfast. На ексклюзивному заході в Маямі-Біч були представлені версії як купе, так і родстер.

Як ви могли здогадатися з назви, Ferrari 12Cilindri оснащений флагманським 6,5-літровим атмосферним двигуном V12 виробництва італійської марки. Об’єм цього двигуна не збільшено для нової моделі, але були внесені модифікації, що дозволяють йому розкручуватися до 9500 об/хв і видавати 819 к.с. потужності та 678 Нм крутного моменту.

Ключовим оновленням V12 стало використання титанових шатунів, які знижують масу обертання на 40% порівняно зі сталевими. Ferrari також використовує новий алюмінієвий сплав для поршнів і встановив перебалансований та легкий колінвал. Направляючі пальці клапанного механізму зі сталі, запозичені з Формули-1, також оснащені покриттям Diamond-Like-Carbon, що знижує коефіцієцієнт тертя та покращує механічну ефективність двигуна.

Зміни не обмежуються цим. Впускний колектор та ресивер стали компактнішими, оптимізовано криву крутного моменту на всіх обертах двигуна, а також встановлено нове програмне забезпечення для регулювання максимального доступного крутного моменту залежно від обраної передачі. З 6,5-літровим агрегатом поєднується 8-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням.

За словами Ferrari, 12Cilindri Coupe може розігнатися до 100 км/год за 2,9 секунди, до 200 км/год за 7,9 секунди та досягти максимальної швидкості 340 км/год. Родстер трохи повільніший, йому потрібно 2,95 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год, і 8,2 секунди, щоб досягти 200 км/год. Суха вага купе становить 1 560 кг, а спайдера – 1 620 кг.

12Cilindri виглядає зовсім інакше, ніж інші сучасні моделі Ferrari. Попереду він нагадує культовий 365 GTB / 4 Daytona з гострими фарами, ходовими вогнями денного світла та глянцевою чорною деталлю між ними. Ferrari каже, що новий суперкар має більш «витончену» мову дизайну, ніж 812Superfast, з акцентом на чисті лінії та м’язисті пропорції. Тут також багато аеродинамічних хитрощів.

Наприклад, позаду є активні аеродинамічні елементи, які працюють на швидкості від 60 км/год до 300 км/год для збільшення притискної сили. Ferrari також розробив днище для максимального ефективного створення вертикального навантаження та встановив жалюзі за передніми колесами, щоб зменшити надлишковий тиск усередині моторного відсіку. Три пари вихрових генераторів також розташовані під передньою частиною, так само як і в 812 Competizione.

Як і в інших моделях Ferrari, інтер’єр 12Cilindri домінує великими екранами. По центру панелі приладів розташований 10.25-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей, а за кермом – масивний 15.6-дюймовий дисплей водія. Також встановлено 8.8-дюймовий дисплей для пасажира. Ferrari також зберегла ті самі суперечливі кнопки керування на кермі, що й у 296, але тепер ці кнопки мають поглиблення. Покупці, які краще слухатимуть музику, ніж насолоджуватися симфонією V12, можуть оснащувати свій автомобіль аудіосистемою Burmester на 15 динаміків.

Стандартним обладнанням 12Cilindri є гальмівна система drive-by-wire. Подібну систему Ferrari використовувала на SF90 Stradale та 296. Також присутня система керування ковзанням Slide Slip Control 8.0 (SSC 8.0) – це остання версія складного програмного комплексу, який дозволяє водієві налаштовувати бажаний кут заносу на поворотах. Ferrari стверджує, що цю систему було оптимізовано, і тепер вона може оцінювати зчеплення шин із дорогою під час повороту, дозволяючи їй швидко навчатися рівня зчеплення в режимі реального часу.

Також, як і в 812 Competizione, встановлено систему керування всіма чотирма колесами. Ferrari продаватиме новий автомобіль з шинами Michelin Pilot Sport S5 або Goodyear Eagle F1 Supersport, обидві з яких були розроблені спеціально для нього і мають розміри 275/35 ZR21 попереду та 315/35 ZR21 позаду. Колісна база 12Cilindri також на 20 мм коротша, ніж у 812, а розподіл ваги становить 48,4% на передню вісь і 51,6% на задню.

Стартова ціна 12Cilindri Coupe в Італії становитиме €395 000 / $424 000, а Spider – від €435 000 / $467 000.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також