LVMH продав предметів розкоші на $22,03 мільярди з початку року, та це мало…

Продажі LVMH за перший квартал 2024 року знизилися через уповільнення продажів ювелірних виробів та годинників, а також слабкі внутрішні витрати в Китаї.

Дохід категорії годинників та ювелірних виробів знизився на 5% рік до року до €2,47 млрд / $2,62 млрд за три місяці першого кварталу, що закінчився 31 березня. Про це LVMH офіційно повідомила у вівторок.

Французький концерн товарів розкоші Louis Vuitton Moët Henness не назвав причини спаду продажів ювелірних виробів. Зазначається лишень, що протягом цього періоду Tiffany & Co. провела свою першу виставку, на додачу до нової світової кампанії, яка демонструвала її культові вироби, що виявилося надзвичайно успішним. Тим часом Bulgari перезапустила свою колекцію B.zero1 та відкрила фонд, присвячений збереженню культурної та ремісничої спадщини, тоді як ювелірний будинок Chaumet представив медалі для Олімпійських та Паралімпійських ігор 2024 року в Парижі.

Годинникові будинки групи демонстрували «сильну творчу динаміку», оскільки TAG Heuer, Hublot і Zenith представили широкий асортимент продукції на п’ятому тижні годинників LVMH.

Дохід групи за квартал знизився на 2% до €20,69 млрд / $22,03 млрд.

Продажі були сильними в США, Європі та Японії, при цьому останні дві країни отримали поштовх від китайських туристів, які здійснювали покупки товарів розкоші під час подорожей, а не на внутрішньому ринку, пояснили в LVMH.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також