Дешеві електромобілі BYD змушують Tesla знижувати ціни на Model 3 та Y

Зменшення виробництва Model Y створює додатковий тиск на прибуток та ціну акцій Tesla. Проте, генеральний директор Xiaomi нещодавно заявив, що лише Tesla може дозволити собі знизити ціни, не зазнавши великих збитків.

Сповільнюючись під тиском жорсткої конкуренції з боку місцевих виробників електромобілів, Tesla вживає заходів щодо скорочення виробництва на своїй найбільшій Гігафабриці у Шанхаї.

Замість 7-денного робочого тижня працівників Tesla на Giga Shanghai тепер викликають лише на п’ять робочих днів, а виробництво акумуляторів там скорочується ще більше.

На Giga Shanghai компанія Tesla виготовляє оновлені Model Y та Model 3 Highland, але вони конкурують з десятками моделей і версій від китайських виробників електромобілів. Наприклад, найбільший у світі виробник електромобілів BYD розпочав новий рік із масштабного зниження цін на оновлені моделі всього свого портфоліо.

Зокрема, їхній найдешевший електромобіль, BYD Seagull, тепер коштує менше $10 000 у Китаї. Такі ціни викликають тривогу у Вашингтоні, адміністрація Байдена проводить розслідування щодо загрози з боку близького розташування виробництва китайських електромобілів або деталей у таких країнах, як Мексика.

Після сплеску продажів серед першопрохідців, зростання продажів електромобілів, схоже, сповільнюється, а китайські гіганти, які протягом десятиліття інвестували значні кошти у виробництво електромобілів та акумуляторів, стикаються з проблемами надлишкової пропозиції. Це призвело до величезного тиску цін на внутрішньому ринку, тому Tesla доводиться мати справу з тим, що кожен великий виробник електромобілів знижує ціни та презентує нові моделі для стимуляції попиту.

Наприклад, NIO порадила покупцям Model Y зачекати на свого прямого конкурента Onvo, собівартість виробництва якого на 10% нижча, ніж у Tesla, при цьому він матиме 800-вольтову архітектуру, змінні батареї та інші переваги перед Model Y.

У відеоролику, опублікованому на YouTube, генеральний директор NIO демонструє внутрішній простір та якість збірки свого майбутнього конкурента Model Y, з яким Tesla доведеться зіштовхнутися вже найближчим часом.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також