Ferrari випустила стильні та розумні окуляри. Що в них особливого

Ray-Ban підіймає планку до Miami Race Week (Тижня перегонів Формули-1 в Маямі). На честь майбутніх гонок Формули-1, культовий бренд сонцезахисних окулярів випустив свою першу пару лімітованої серії смарт-окулярів Meta. Відповідно, окуляри створені у співпраці зі Scuderia Ferrari, і буде продано лише 1 000 пар.

Доступні у влучно названому кольорі «Shiny Garage Blue», розумні окуляри мають фірмовий логотип Scuderia Ferrari у вигляді щита на дужці. В іншому, вони оснащені всіма високотехнологічними функціями, яких можна очікувати від смарт-окулярів Meta: надширококутна 12-мегапіксельна камера поєднується із системою з п’яти мікрофонів, що дозволяє записувати високоякісні відео, якими можна безпосередньо ділитися у Facebook та Instagram. Динаміки дозволяють безперешкодно слухати музику, дзвінки або своє оточення. А під час відеодзвінка ви можете поділитися з іншими учасниками тим, що бачите через лінзи.

Можливо, найбільш привабливою є нова функція Meta AI with Vision, яка впроваджується у весняно-літній лінійці Ray-Ban 2024 року. Просто сказавши “Hey Meta” (Привіт, Мета), ви отримуєте доступ до цілого ряду вражаючих функцій. Окуляри можуть допомогти вам написати підпис до зображення, зробленого вбудованою камерою, зазначив Hypebeast, або перекласти незнайомий текст на вивісках. Meta AI навіть може розповісти вам про незнайомі предмети, наприклад, про місцеві фрукти, коли ви подорожуєте за кордон.

На відміну від деяких більш просунутих рішень віртуальної та доповненої реальності, розумні окуляри Ferrari здаються досить простими у використанні. Голосові команди дозволяють вам телефонувати, надсилати повідомлення та записувати відео контент, не відриваючись від телефону. Ті ж самі функції можна активувати одним дотиком до сенсорної панелі та кнопки на корпусі, якщо це вам більше підходить. А стильний зарядний футляр забезпечує чотири години живлення, а ще дозволяє здійснити додаткові вісім заряджань в дорозі.

Останні лімітовані окуляри Ferrari продовжують багаторічну співпрацю бренду з Ray-Ban. Вони вже об’єдналися у 2018 році над лінійкою окулярів, натхненних 1970-ми роками. А у 2022 році гонщики Ferrari Шарль Леклер і Карлос Сайнс кастомізували власні пари. Тепер же Ferrari стрибає в майбутнє з розумними окулярами Meta, які доступні онлайн за $499.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також