Новий Ioniq 5 N виходить як найдорожчий автомобіль Hyundai

З часу, коли Hyundai продавала автівки за безцінь, минуло вже багато часу. Яскравий тому приклад – найновіший та найпотужніший електромобіль бренду, стартова ціна якого становить $66 100, а розгін до 96 км/год займає лише 3,25 секунди.

Йдеться про Hyundai Ioniq 5 N модельного року 2025, який з’явиться у дилерських центрах США вже цього місяця. Коли це станеться, дана модель стане найдорожчим автомобілем Hyundai, принаймні із тих, що продаються у США.

По суті, Ioniq 5 N – це гарячий хетчбек, замаскований під високопродуктивний кросовер. Про свої спортивні амбіції він повідомляє завдяки агресивному передньому бамперу. Також модель оснащена переднім сплітером, аеродинамічними бічними спідницями та помаранчевими акцентами Luminous Orange.

До них додається спортивніша задня частина з унікальним спойлером та трикутним додатковим стоп-сигналом. Автомобіль також нижчий, ширший і довший за свого звичайного побратима. Крім того, є масивний дифузор та 21-дюймові ковані алюмінієві диски, взуті в літні шини Pirelli P Zero.

Hyundai не багато розповідає про салон автомобіля, але він має спортивне кермо, бездротову зарядку для смартфона та сині акценти Performance Blue. До них додається окремий дисплей, що містить цифрову панель приладів та інформаційно-розважальну систему.

Головною родзинкою є сидіння N, оскільки вони мають потужну бічну підтримку та розташовані нижче, ніж у звичайній моделі. Вони також можуть похвалитися підігрівом та вентиляцією, а ще підсвіченими логотипами N на спинках.

Хоча Hyundai дивовижно стримана щодо деталей оснащення, бренд зробив великий акцент на продуктивності. Нагадаємо, що модель побудована на платформі E-GMP та оснащена акумуляторною батареєю ємністю 84 кВт/год, яка живить систему повного приводу з двома електродвигунами. Останні разом виробляють 448 кВт / 609 к.с., хоча функція N Grin Boost тимчасово збільшує потужність до 478 кВт / 650 к.с. на десять секунд за раз. Така конфігурація дозволяє моделі розігнатися до 96 км/год за лічені секунди, перш ніж досягти електронно обмеженої максимальної швидкості 261 км/год.

Запас ходу Hyundai Ioniq 5 N за циклом EPA наразі залишається загадкою, але автомобіль може зарядитися з 10% до 80% за 18 хвилин, якщо його підключити до швидкої зарядки постійного струму потужністю 350 кВт.

Окрім високопродуктивної трансмісії, Ioniq 5 N має переналашкерване рульове управління зі швидшим передатним числом та покращеним зворотним зв’язком. Модель також має жорсткішу конструкцію завдяки 42 додатковим точкам зварювання та 2,1 метра додаткового структурного клею. Інженери також додали посилені опори двигуна та акумулятора, потужніші підрамники та стільки функцій з брендом N, що вам точно вистачить.

Кажучи про останнє, є педаль N, оптимізатор N Drift та регульований розподіл крутного моменту N. Покупці також знайдуть систему керування запуском N, активний звук N+ та функцію N e-shift, яка імітує восьмиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням.

Очікується, що незабаром ми дізнаємося всі подробиці, але Ioniq 5 N має високопродуктивну гальмівну систему з передніми дисками діаметром 400 мм, які підтримуються чотирипоршневими моноблоковими суппортами. До них додаються велитеньські 361-міліметрові диски позаду.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також