Новий Citroen C3 Aircross отримав опцію електро та 7 місць

Коли Citroen представив новий кросоверний стиль для останнього покоління C3 та його електричного аналога e-C3, деякі з нас задумалися, чим же зможе відзначитися наступний C3 Aircross, щоб виправдати своє існування, окрім трохи більшого простору для ніг.

Але від звичайного C3 новий Aircross другого покоління відрізняється не більшим простором для ніг, а можливістю розмістити більше ніг. Збільшена колісна база вперше дає цьому компактному кроссоверу опцію із семи місцями.

Citroen офіційно представив новий C3 Aircross сьогодні, і, як і очікувалося, це поєднання продуктів Stellantis, з якими ми вже знайомі. Він відмовляється від заокруглень на користь гострих кутів, запозичаючи прямолінійну мову дизайну, яку вже можна побачити на меншому хетчбеці C3, що розділяє з ним оновлену платформу «Smart» CMP, а спірне нове корпоративне лого Citroen займає почесне місце на решітці радіатора, сітка якої виконана за зразком подвійного шеврону – фірмового знака бренду.

Також є схожість із Aircross для південноамериканського ринку, представленого рік тому, хоча він має інші ручки дверей і більш традиційний ніс Citroen.

За компонуванням Citroen C3 Aircross другого покоління тісно перегукується з нещодавно представленим Opel Frontera, який знову використовує ту саму архітектуру і безпосередньо конкуруватиме з Citroen за покупців по всій Європі. Жодна з фірм не розкрила розмірів колісної бази жодного з автомобілів (вони, ймовірно, будуть ідентичними), але Citroen заявляє, що колісна база Aircross є найбільшою в своєму класі, і саме тому він зміг розмістити всередині третій ряд сидінь – чого Opel поки що не підтвердив для нової Frontera.

Що справді відомо, так це збільшення загальної довжини на 240 мм порівняно зі старим Aircross, що збільшує загальну довжину від бампера до бампера до 4 390 мм. Згідно із заявою Citroen, більш вертикальне заднє вікно дозволяє пасажирам третього ряду не схиляти голову.

Як і всі його маленькі конкуренти-кроссовери, Aircross не має реальних позашляхових амбіцій, попри те, у що можуть змусити вас повірити збільшений кліренс, рейлінги на даху та молдинги кузова. Citroen на цьому етапі не розкриває деталей щодо силових агрегатів, але говорить, що будуть доступні варіанти з двигуном внутрішнього згоряння, гібридом та електромобілем.

І з того, що нам відомо про вміст запчастин Stellantis, C3 та Opel Frontera, отримують 1,2-літровий турбодвигун концерну як із 48-вольтовою м’якою гібридною підтримкою, так і без неї. А для шанувальників електромобілів буде доступна повністю електрична версія, оснащена одним 156 сильним електромотором, що працює на передній осі та забезпечує запас ходу понад 402 км.

Ми дізнаємося більше деталей про C3 Aircross, включаючи зображення інтер’єру, найближчими тижнями, коли Citroen надасть додаткову інформацію перед початком європейських продажів пізніше цього року.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також