Harley-Davidson повертає у стрій вінтажний мотоцикл Hydra-Glide Revival

Harley-Davidson представила новий мотоцикл Hydra-Glide Revival, останнє доповнення до своєї колекції культових моделей, що черпають натхнення з мілвокіських круїзерів 1950-х років.

Новий вінтажний байк Harley-Davidson Hydra-Glide Revival вартістю майже $37 300 буде випущено обмеженою серією з 1750 одиниць по всьому світу і він стане четвертою моделлю в лінійці Icons.

Модель з’явилася після спеціального байку 2023 Electra Glide Highway King вартістю $41 200, випущеного цього року, і, як кажуть, присвяченого 75-річчю моделей E та F з телескопічною передньою підвіскою Hydra-Glide від Harley, які вперше з’явилися в 1949 році.

Цю модель також обрали, щоб відтворити стиль мотоциклів, на яких їздитимуть у майбутньому блокбастері «Байкери» із Томом Гарді та Джоді Комер у головних ролях.

Сам мотоцикл оснащений потужним V-подібним двигуном Milwaukee Eight 114 об’ємом 1868 куб.см, що видає 155,9 Нм крутного моменту при всього 3 250 об/хв. Згідно із заявою, він витрачає 5,14 л/100 км пального, і встановлений на затемненому шасі, запозиченому з лінійки круїзерів Softail від Harley. Найбільшу схожість цей мотоцикл має з моделлю Heritage Classic вартістю $29 600.

Ця рама приховує регульований за попереднім навантаженням задній амортизатор під сидінням водія, створюючи враження жорсткого хвоста без болю в хребті.

Кожен мотоцикл вагою 332 кг має пронумероване кермо для автентичності, а також глибоке глянцеве червоне фарбування з білими панелями на паливному баку, що відповідає дизайну оригіналу 1956 року.

Оскільки це особливий Harley, ви також отримуєте велику кількість полірованого хрому, а також великий 21-дюймовий передній екран, який змінюється з прозорого на червоний Redline Red, що відповідає кольору кузова.

Також, імітуючи близнюків п’ятдесятих років, на 18,9-літровому паливний баку є значок Harley-Davidson V, а також центрально розташована панель приладів, яка, за словами виробника, натхненна спідометрами 1954-1955 років.

Далі ви знайдете одне сидіння водія висотою 685 мм, оздоблене шкіряною обшивкою та білим швом, а також прошитий чорний шкіряний ремінь поверх паливного бака.

Це не був би класичний Harley без кофр, оскільки Hydra-Glide оснащений парою замкнутих шкіряних сумок з білими швами та шкіряними китицями, які, за словами виробника, є водостійкими та твердими всередині, щоб зберігати свою форму. Також кажуть, що вони мають вантажопідйомність 43 літри.

Там, де зазвичай сидить пасажир, розташоване вигнуте заднє крило, знову пофарбоване в глибокий глянцевий червоний колір, що додає класичного вигляду. Так само як і спицеві 16-дюймові хромовані диски, взуті в товсті чорні шини Dunlop Harley-Davidson Series.

Маючи вінтажний дизайн, двигун оснащений повітряним фільтром Screamin’ Eagle High Flow, а також відрізняється можливістю встановлення всіх комплектів для підвищення продуктивності H-D Screamin’ Eagle Stage. На цій класичній моделі не варто їздити на великій швидкості на поворотах, оскільки максимальний кут нахилу становить 27,4 градуса в обидва боки.

Більше того, є безліч сучасних функцій, таких як електронний круїз-контроль, світлодіодні фари та передні ліхтарі для кращої видимості, а також ABS. Крім того, хоча спідометр може бути аналоговим, акуратний внутрішній РК-дисплей також показує вашу передачу, рівень палива, час у подорожі, годинник тощо.

Перші екземпляри мотоциклів Harley-Davidson Hydra-Glide Revival вже відвантажили дилерам, і додатково модель буде представлена на Тижні байків у Дайтоні з 2 по 9 березня.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також