Італійська верф Baglietto представила свою нову напівсерійну 49.9-метрову дослідницьку яхту X50 на святкуванні свого 170-річчя, що відбулося в Мілані 8 лютого. Це перша модель з нової лінії XO, розробленої давнім флорентійським партнером компанії Франческо Пазсоскі. На цьому ж заході була представлена модель Fast50. За першою яхтою X50 вже ведуться переговори з потенційним покупцем.
Лейтмотивом лінії XO є «Досліджувати, відчувати, спостерігати». Ця яхта призначена для далеких переходів і дозволяє насолоджуватися «незвичайним панорамним видом» завдяки своїм відмінним особливостям: лаунжу для спостереження, майданчику для дронів і великій кількості скляних елементів. Яхта, водотоннажність якої становить приблизно 500 тон, запозичує елементи з «інших світів», як-от автомобільного, що відображається в її потужному профілі, об’ємах і формі.
Під час презентації пан Пазсоскі назвав X50 «повністю революційною» завдяки створенню окремого простору від рубки для круїзу та «надання власнику можливості жити у передній частині».
Концепція натхненна відомим поїздом ETR 300 “Settebello” 1950-х років, який мав кабіну машиніста над пасажирським салоном і салон першого класу з панорамним видом під ним. Яхта ж по-іншому використовує цю композицію, залишаючи капітанський місток на верхній палубі, а над ним резервуючи ексклюзивну зону для гостей.
Помешкання для спостережень, розташоване над рубкою, пропонує панорамний вид на навколишній пейзаж через великі вбудовані вікна. Цей «візуальний простір» задуманий як місце, де можна «відпочити навіть у найхолодніші дні», і оснащений зручними подушками та диванами.
В лаунжі для спостереження встановлено шість великих незалежних моніторів, які можна використовувати для різноманітних розваг, зокрема, перегляду фільмів і відеоігор, вивчення обраного маршруту на цифрових картах або для ділових цілей. Гості також зможуть на власні очі побачити навігацію завдяки панорамному вигляду з безпілотника, який розміщується перед оглядовою палубою, коли не використовується, і дозволяє досліджувати територію за межами яхти.
Дослідницькі яхти вже існують, але я хотів створити продукт, який би підходив як для американського, так і для європейського ринку». Він додав: «Усе пов’язане з Інтернетом, мережею, безпілотниками, взаємозв’язаністю – це те, що ми взяли з американської культури. Ми намагалися перенести цей елемент на європейський ринок».
Франческо Пазсоскі в інтерв’ю для BOAT International
Дизайнер також сказав, що лаунж для спостереження можна використовувати як робочий стіл, оскільки «у мене були клієнти, які просили підключитися до американської біржі, наприклад, тому ви можете мати монітори та бути підключеними до біржі в режимі реального часу».
Гості також мають можливість позасмагати на майданчику над оглядовою палубою. Одним натисканням кнопки сонячна панель рухається, відкриваючи оглядовий салон через вікно внизу, одночасно створюючи центральне мансардне вікно в оглядовому салоні.
Зверху флайбридж має мінімальне планування без стінок і вбудованих скляних поверхонь. На даху флайбриджа встановлена сонячна панель у формі стільників, яку можна використовувати для заряджання численних водних іграшок на борту. Тим часом верхня палуба запозичує відкриту з трьох боків веранду, яку можна побачити на T52.
На нижній палубі корми центральний засклений люк відкривається до багатофункціонального простору, що складається з тренажерного залу з місцем для двох 10-метрових тендерів.
Директор Baglietto Дієго Мікеле Депраті додав, що хоча багато характеристик яхти спираються на досвід успішних попередніх ліній, таких як T52, корпус був розроблений спеціально для цього проєкту і має льодовий клас для трансатлантичних переходів. Зокрема, ніс зроблено міцнішим і гострішим, щоб забезпечити легше управління тросами та швидші маневри команди навіть у суворих погодних умовах.
Круїзи світового класу, надійність і продуктивність у найширшому сенсі слова завжди були загальновизнаними перевагами нашого бренду, і ця конкретна модель, розроблена для подорожей навіть найбурхливішими морями, є втіленням усіх їх.
Менеджер з продажу Baglietto Фабіо Ерметто
Ця нова лінія представлена в широкому діапазоні можливих конфігурацій та палітрі, які можна персоналізувати згідно з бажаннями власника. Рушійною силою стануть дві пари двигунів CAT C32, що забезпечують максимальну швидкість 16 вузлів.