Оновлений Lexus RZ 2026 року отримав кермо з системою steer-by-wire та симуляцію перемикання передач
Оновлений RZ виглядає знайомо, але під капотом відбулися помітні зміни, включаючи версію F-Sport потужністю 402 к.с.
Lexus вже кілька років розробляє систему кермування steer-by-wire, але замість того, щоб поспішати з її виходом на ринок, компанія доклала зусиль, щоб довести її до досконалості. Здається, саме це вдалося зробити з оновленим Lexus RZ 2026 року, який отримав цю систему. Оновлена модель також дебютує з симуляцією перемикання передач, що обіцяє зробити керування більш захоплюючим.
Наразі японський бренд оприлюднив лише специфікації для європейського ринку, тоді як деталі для Північної Америки залишаються в очікуванні. Базова модель відома як RZ 350e і оснащена одним електродвигуном на передній осі потужністю 224 к.с. (167 кВт) та крутним моментом 269 Нм. Акумуляторна батарея ємністю 77 кВт·год є стандартною для всієї лінійки, а за оцінками Lexus, запас ходу RZ 350e становить до 575 км.
Спортивні версії
Також було представлено дві більш спортивні версії. Перша має назву RZ 500e і оснащена двома електродвигунами, які разом видають 375 к.с. (280 кВт), розганяючи автомобіль до 100 км/год за 4,6 секунди. Запас ходу цієї моделі оцінюється в 500 км.
Новинкою для модельного ряду 2026 року є RZ 550e F Sport, який видає 402 к.с. (300 кВт) і розганяється до 100 км/год всього за 4,4 секунди. Як і очікувалося, підвищена продуктивність впливає на запас ходу, який зменшується до 450 км.
Система steer-by-wire
Мабуть, найголовнішою новиною для RZ 2026 року є повноцінна система steer-by-wire. Ми тестували прототип цієї системи ще в 2023 році, і тепер вона готова до серійного виробництва. Система поєднується з кермом-йокою та має змінні передавальні числа, при цьому між кермом і передніми колесами немає фізичного зв’язку.
Симуляція передач
Lexus, схоже, надихнувся досвідом Hyundai та Kia, впровадивши систему синтетичного перемикання передач у новий RZ. Lexus називає цю систему Interactive Manual Drive, і вона поєднана з симуляцією звуку двигуна. За словами бренду, ця система «забезпечує більш спортивний та відчутний досвід керування, роблячи їзду більш захоплюючою та приємною». Ми зможемо переконатися в цьому, коли отримаємо можливість протестувати новий RZ.
Ціни для різних ринків на RZ 2026 року поки що не підтверджені.