Оновлений Lexus RZ 2026 року представлено офіційно

Оновлений Lexus RZ 2026 року отримав кермо з системою steer-by-wire та симуляцію перемикання передач

Оновлений RZ виглядає знайомо, але під капотом відбулися помітні зміни, включаючи версію F-Sport потужністю 402 к.с.

Lexus вже кілька років розробляє систему кермування steer-by-wire, але замість того, щоб поспішати з її виходом на ринок, компанія доклала зусиль, щоб довести її до досконалості. Здається, саме це вдалося зробити з оновленим Lexus RZ 2026 року, який отримав цю систему. Оновлена модель також дебютує з симуляцією перемикання передач, що обіцяє зробити керування більш захоплюючим.

Наразі японський бренд оприлюднив лише специфікації для європейського ринку, тоді як деталі для Північної Америки залишаються в очікуванні. Базова модель відома як RZ 350e і оснащена одним електродвигуном на передній осі потужністю 224 к.с. (167 кВт) та крутним моментом 269 Нм. Акумуляторна батарея ємністю 77 кВт·год є стандартною для всієї лінійки, а за оцінками Lexus, запас ходу RZ 350e становить до 575 км.

Спортивні версії

Також було представлено дві більш спортивні версії. Перша має назву RZ 500e і оснащена двома електродвигунами, які разом видають 375 к.с. (280 кВт), розганяючи автомобіль до 100 км/год за 4,6 секунди. Запас ходу цієї моделі оцінюється в 500 км.

Новинкою для модельного ряду 2026 року є RZ 550e F Sport, який видає 402 к.с. (300 кВт) і розганяється до 100 км/год всього за 4,4 секунди. Як і очікувалося, підвищена продуктивність впливає на запас ходу, який зменшується до 450 км.

Система steer-by-wire

Мабуть, найголовнішою новиною для RZ 2026 року є повноцінна система steer-by-wire. Ми тестували прототип цієї системи ще в 2023 році, і тепер вона готова до серійного виробництва. Система поєднується з кермом-йокою та має змінні передавальні числа, при цьому між кермом і передніми колесами немає фізичного зв’язку.

Симуляція передач

Lexus, схоже, надихнувся досвідом Hyundai та Kia, впровадивши систему синтетичного перемикання передач у новий RZ. Lexus називає цю систему Interactive Manual Drive, і вона поєднана з симуляцією звуку двигуна. За словами бренду, ця система «забезпечує більш спортивний та відчутний досвід керування, роблячи їзду більш захоплюючою та приємною». Ми зможемо переконатися в цьому, коли отримаємо можливість протестувати новий RZ.

Ціни для різних ринків на RZ 2026 року поки що не підтверджені.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також