AltoVolo представив гібридний eVTOL, що літає зі швидкістю 354 км/год

Новий вид персонального літального апарата кидає виклик майбутньому авіації. Він елегантний, тихий, компактний і не схожий ні на що інше в небі. Народжений зі сміливої ідеї, Sigma від AltoVolo прагне змінити наше уявлення про авіацію, поєднавши простоту вертикального зльоту з потужністю та дальністю польоту реактивного літака.

У той час як великі компанії зосереджені на аеротаксі, AltoVolo націлена на щось більш персональне. І транспортний засіб, який вони створили, цілком може змусити вас знову повірити в літаючі автомобілі.

Реактивний VTOL, що приземляється біля вашого під’їзду

На перший погляд, Sigma більше схожа на високопродуктивний концепт-кар, ніж на літак. Вона гостра, компактна і напрочуд маленька — лише близько 4,8 метра в ширину, що приблизно дорівнює розміру воріт гаража на дві машини. Але за аеродинамічним дизайном ховається інноваційна система: гібридно-електрична силова установка, яка використовує запатентований механізм нахилу електричного реактивного двигуна.

Ця конструкція надає літальному апарату унікальну здатність злітати та приземлятися вертикально, як вертоліт, а потім подорожувати повітрям на високих швидкостях. Його енергетична система поєднує вибухову потужність батарей з енергетичною щільністю рідкого палива, пропонуючи найкраще з обох технологій. Результатом є запас ходу до 820 км і крейсерська швидкість 354 км/год.

Порівняно з іншими електричними літальними апаратами вертикального зльоту та посадки (eVTOL), показники Sigma є амбітними. Наприклад, Midnight від Archer Aviation розвиває максимальну швидкість 241 км/год і має запас ходу 160 км. Водневий демонстратор Joby минулого року досяг 842 км з максимальною швидкістю 322 км/год. Але ці компанії будують для ринку аеротаксі для коротких поїздок. AltoVolo дивиться далі — у майбутнє, де політ — це не просто дістатися до міста. Це можливість дістатися куди завгодно, будь-коли, на ваших власних умовах.

Більше свободи, менше шуму

Sigma пропонує вирішення однієї з найпоширеніших скарг на вертольоти — шум. Вона більш ніж на 80% тихіша за звичайні гвинтокрили, з рівнем шуму при зльоті близько 65-70 децибел на відстані 100 метрів. Це приблизно так само голосно, як посудомийна машина, що робить її набагато більш придатною для використання в житлових районах, на приватній власності або навіть на яхті.

Sigma не призначена для завантажених коротких маршрутів між центрами міст. Вона розроблена для регіональної повітряної мобільності, надаючи людям можливість літати на великі відстані, не покладаючись на громадський транспорт чи міську інфраструктуру. Незалежно від того, чи це перетин гір, уникнення заторів, чи просто швидше дістатися до другого будинку, літак створений для життя, сповненого незалежності та вибору.

Завдяки місткості для трьох пасажирів і максимальній злітній вазі трохи менше 1000 кілограмів, Sigma більше схожа на літаючий спортивний автомобіль, ніж на невеликий літак. Його силова установка потужністю 1608 к.с. достатньо сильна, щоб підтримувати стабільний політ навіть після відмови одного реактивного двигуна. Для додаткової безпеки він включає потрійне резервування систем управління та балістичний парашут, який може спрацювати на висоті всього 15 метрів.

Технічні характеристики AltoVolo:

3-місний гібридний електричний літак з вертикальним зльотом і посадкою

Продуктивність:

  • Час зависання: 15 хвилин
  • Корисне навантаження: 270 кг
  • Крейсерська швидкість: 354 км/год
  • Максимальна швидкість: 467 км/год
  • Гібридний запас ходу: 820 км
  • Запас ходу на електротязі: 418 км
  • Орієнтовний рівень шуму при зльоті: 65-70 дБ(А) на 100 м
  • Практична стеля: 3050 м

Вага та розміри:

  • Максимальна злітна вага: 980 кг
  • Довжина: 4,05 м
  • Ширина: 4,8 м
  • Транспортна ширина: 2,28 м
  • Загальна висота: 1,58 м

Безпека:

  • Потрійне резервування системи управління
  • Балістичний парашут з розкриттям на висоті 15 м
  • Стабілізація за допомогою вектора тяги

За матеріалами.

By Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також