Renault Captur отримав фейсліфт у стилі нового Clio

Майже рік тому Renault зробив оновлення компактного хетчбека Clio, тому цілком логічно, що його кросоверний еквівалент Captur також отримає оновлення в тому ж стилі. Свіжий Renault Captur 2024 року відповідає новій дизайнерській мові французького автовиробника з вражаючий світлодіодними ходовими вогнями та оновленим ромбоподібним логотипом. Було повністю перероблено усю передню частину, що трапляється нечасто під час життєвого циклу автомобіля.

Позаду змін менше: ліхтарі зберегли свою С-подібну форму, але тепер мають іншу графіку. Renault оновив свій значок на дверях багажника відповідно до останньої фірмової стилістики, і, на щастя, здається, що фальшиві вихлопні наконечники залишилися в минулому. Сподіваємось, що ця дражлива тенденція починає відмирати.

Нова комплектація Esprit Alpine замінює стару RS Line на вершині лінійки. Клієнти зможуть вибрати не менше ніж із 14 двокольорових варіантів фарбування та такої ж кількості кольорів кузова. Найдешевша модель Captur у рестайлінгу поставлятиметься на 17-дюймових сталевих дисках, але за бажанням можна перейти на литі диски такого ж розміру або навіть на 19-дюймові для комплектації Esprit Alpine.

Інтер’єр виглядає одразу знайомим (це, зрештою, просто оновлення), але сенсорний екран інформаційно-розважальної системи тепер має діагональ 10,4 дюйма, а найбільша цифрова панель приладів – 10,25 дюйма. З оновленим Captur 2024 року компанія Renault видаляє всю шкіру з салону субкомпактного кросовера, а також позбавляється хрому. Нове оздоблення виконане з перероблених матеріалів на основі поновлюваної сировини, такої як конопля.

У базовій версії французька марка встановить крихітний трициліндровий 1,0-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом потужністю 90 к.с., який працює в парі з шестиступінчастою механічною коробкою передач. Більший чотирициліндровий 1,3-літровий турбодвигун має потужність 140 к.с. і працює з такою ж механічною коробкою передач. Потужніша версія 1,3-літрового двигуна розвиває 160 к.с. і передає потужність на колеса через семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням.

Альтернативою може стати гібридна силова установка з атмосферним 1,6-літровим бензиновим двигуном потужністю 94 к.с., що працює в парі з 36-кіловатним електродвигуном, 18-кіловатним стартер-генератором високої напруги та акумуляторною батареєю на 1,2 кВт-год. Загальна потужність системи становить 145 к.с., і автомобіль завжди заводиться в чисто електричному режимі. Renault стверджує, що 80% їзди містом на гібридному Captur відбувається без використання двигуна внутрішнього згоряння.

Очікувано, дизельного двигуна немає, оскільки автовиробники Європи поступово відходять від використання двигунів внутрішнього згоряння на бензині у своїх найменших автомобілях. Проте, існує версія на скрапленому нафтовому газі (LPG) з трициліндровим 1,0-літровим турбодвигуном та шестиступінчастою механічною коробкою передач. За повних баках бензину та LPG цей Captur потужністю 100 к.с. може подолати 1 100 кілометрів.

Новий Renault Captur, конкурент Ford Puma, надійде у продаж в Європі пізніше цього року після початку серійного виробництва на заводі Renault в Іспанії.


За матеріалами.

By Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також