Шведи говорили, що жодна інша модель Koenigsegg, яку вони вже створили або коли-небудь створять в майбутньому, не зможе перевершити максимальну швидкість Jesko Absolut. І ось ми тут, у 2024 році, майже через чотири роки та чотири місяці після того, як Крістіан фон Кенігсегг дав цю обіцянку, і ми досі не знаємо напевне, про яку максимальну швидкість йдеться. Ми не будемо створювати зайвих розбіжностей, але виробник мегакарів стверджує, що ця загадкова характеристика перевершить не лише інші Koenigsegg, але й будь-який автомобіль до нього.
Йдеться про серйозну конкуренцію – подумайте про Bugatti, Rimac і Hennessey, це лише деякі з архангелів швидкості з прагненнями до швидкостей 480+ км/год. І все ж порожнього чека на «будь-яку-цифру-яку-захочеш» кілометрів на годину просто не існує. І досі лише сам автовиробник міг знати довгоочікувані цифри.
Чому тільки зараз? Тому що перший Koenigsegg Jesko Absolut у специфікації для клієнта було доставлено до офіційного дилера Koenigsegg у Швейцарії. Так, шансів отримати конкретні цифри зараз теж не високі. Ми, ймовірно, не побачимо, як цей перший Jesko у приватних руках відправиться бити рекорди наземної швидкості, але як нам цього б хотілося.
Jesko Absolut побудовано в кузові з фірмового карбону Koenigsegg Naked Carbon (тобто, нефарбованого), що робить його максимально легким. Це не багато говорить, але врахуйте, що вага спорядженого автомобіля становить всього 1,39 тонни, а в порівнянні із звичайним карбоном було зекономлено приблизно 20 кілограмів.
Тепер низька маса в поєднанні з надзвичайно ефективною аеродинамікою Absolut і його монструозним V8 з двома турбінами та коробкою передач Lightspeed (так, це фактична назва дев’ятиступінчастої коробки) повинні сприяти новим рекордам максимальної швидкості. Врахуйте, що автомобіль створює 150 кг притискної сили на повній швидкості (якою б вона не була). На швидкості 250 км/год надсучасний Jesko відчуває лише 40 кг опору повітря.
Візьміть як приклад гучного на трасі побратима Absolut: Jesko Attack – з таким самим двигуном і коробкою передач та вагою 1,42 тонни – він генерує 1,4 тонни притискної сили на максимальній швидкості. Це більш ніж у дев’ять разів більше, ніж у Absolut.
Автомобіль на представленому нижче відео оснащений надлегким плоским колінчатим валом вагою 12,5 кг, який здатен впоратися з 1 600 к.с. потужності та 1 500 Нм крутного моменту. Це абсолютна пікова продуктивність двигуна при роботі на паливі E85 (100-октановий високооктановий бензин).