Автовиробники люблять зменшувати об’єм двигунів, але на подив, Kia йде проти течії, використавши більший двигун для K5 2025 модельного року. Замість старого 1,6-літрового турбованого блоку I4, новинка отримала 2,5-літровий атмосферний агрегат I4 з трохи більшою потужністю.
1,6-літровий двигун із лінійки Gamma II видає вражаючі 180 к.с. на 5 500 об/хв і 264 Нм крутного моменту в діапазоні від 1 500 до 4 500 об/хв. У 2025 році 2,5-літровий атмосферний двигун Theta III розвиває 191 кінську силу на 6 100 об/хв і 246 Нм крутного моменту на 4 000 об/хв. На жаль, на даний момент дані про витрату палива відсутні.
На іншому кінці спектру нова KIA K5 GT 2025 модельного року зберігає пыд капотом турбований 2,5-літровий двигун моделі 2024 року. У варіанті з турбонаддувом цей мотор розвиває 290 к.с. на 5 800 об/хв і 422 Нм крутного моменту в діапазоні від 1 650 до 4 000 об/хв. На жаль, GT не може бути оснащений повним приводом. Крім того, GT відрізняється від інших комплектацій двоклатчевою коробкою передач замість коробки передач з гідротрансформатором.
Незалежно від двигуна, трансмісії та комплектації, нова Kia K5 2025 року оснащена паливним баком ємністю 60 літрів. Також нова K5 отримає більше стандартного оснащення у вигляді вигнутої панелі, на якій розташована цифрова панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма та сенсорний екран діагоналлю 12,3 дюйма, супутникова навігація, бездротові оновлення програмного забезпечення, бездротові Apple CarPlay та Android Auto та розширений пакет ADAS.
Стандартний набір просунутих засобів допомоги водієві тепер включає інтелектуальний адаптивний круїз-контроль із функцією Stop & Go та систему попередження зіткнення попереду з функцією повороту на перехресті та виявлення велосипедистів, попередження про паркування попереду та попередження про паркування позаду. Але це ще не все. Починаючи з комплектації EX, клієнтам пропонуються додаткові функції, такі як інтелектуальний адаптивний круїз-контроль на основі навігації, допомога водієві на шосе та система моніторингу сліпих зон.
Список продовжується: система огляду навколишнього оточення, допомога уникнення зіткнення під час паркування та попередження про паркування. З точки зору дизайну екстер’єру, найпростіший спосіб відрізнити модель 2025 року від старої — це задні ліхтарі. Kia також переробила передні фари, надавши K5 більш динамічного вигляду. Базова комплектація LXS отримує 16-дюймові диски, тоді як EX і GT-Line оснащені 18-дюймовими колесами. На турбованому 2,5-літровому GT встановлено 19-дюймові диски з шинами Pirelli P-Zero розміром 245/40 R19.
Нижче за сенсорним інформаційно-розважальним екраном ви знайдете тонку панель з сенсорним керуванням. Водій може перемикатися між керуванням кліматом і аудіосистемою за допомогою цієї панелі, яка зафіксована двома звичними кнопками. Нижче ви помітите модернізовану центральну консоль із бездротівним зарядним пристроєм для мобільного телефону та трохи більшими підстаканниками. Також варто згадати про порти USB-C попереду и позаду.
Інформація про ціни ще не оголошена, а також Kia не повідомляла, коли нова K5 надійде в продаж. Тим часом пам’ятайте, що передньопривідний седан Kia може найближчим часом приєднатися до Stinger на полиці померлих проектів. Також очікується, що Hyundai зніме Sonata з виробництва з завершенням життя поточного покоління, хоча і K5, і Sonata ще залишається кілька років до вирішальної миті. Зрештою, обидва автомобілі були представлені в 2019 році.
На основі їхніх поставок Kia та Hyundai цілком можуть незабаром зняти з виробництва свої середньорозмірні седани. Минулого року було продано 64 772 одиниці K5 на американському ринку, тоді як Sonata не змогла продати більше 45 344 одиниць. Для порівняння, лідер сегмента Toyota Camry ощасливила 290 649 покупців.