Китай готує проєкт правил щодо ціноутворення на інтернет-платформах


У суботу Китай запропонував проєкт правил для ціноутворення на інтернет-платформах, звернувшись до громадськості за коментарями після безлічі скарг від продавців і споживачів на нечесне або оманливе ціноутворення з боку великих платформ.

Проєкт правил для платформ, що продають товари або послуги, має на меті заохочувати прозорість і справедливість цін, заявила Національна комісія з питань розвитку та реформ (National Development and Reform Commission).

Ті, хто працює на таких платформах, «мають погоджувати та змінювати ціни за допомогою стандартизованих засобів, таких як контракти та замовлення», зазначила комісія.

Правила вимагають від операторів платформ і продавців «дотримуватися чітких правил ціноутворення, підвищувати прозорість правил ціноутворення та оперативно розкривати зміни в комісіях, щоб краще піддаватися громадському нагляду», йдеться в заяві.

Продавці звинувачували мегаплатформи в нечесній маніпуляції цінами для збільшення продажів, а споживачі скаржилися на оманливе ціноутворення.

У 2021 році на Alibaba було накладено рекордний штраф у розмірі $2,75 мільярда за антимонопольні порушення, рішення, яке фірма, за її словами, прийняла. Водночас цього року лідери електронної комерції відмахнулися від регуляторних ризиків, оскільки вони ведуть цінові війни в «миттєвому ритейлі», де доставка може бути здійснена вже за пів години.


За матеріалами.

By Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також