Класичий шосейний велосипед Bugatti Space Frame виставляють на аукціон

Коли люди вимовляють слово «Bugatti», вони зазвичай мають на увазі лише автомобілі. Але чи знали ви, що цей виробник розкішних спортивних автомобілів найвищого класу також спробував створити один із найлегших і найшвидших велосипедів у світі? Саме це ми сьогодні й розглянемо.

Між 1907 і 1909 роками Етторе Бугатті збудував концепт Type 10 для власної насолоди. Через кілька років те саме мало не трапилося з цим самим велосипедом із рамою Space Frame перед вами. Однак Етторе відмовився від цієї ідеї, і світ так і не побачив, яким міг бути оригінальний велосипед Bugatti.

Багато років по тому, приблизно в 1970-х роках, каліфорнійська компанія Art Stump дістала креслення, нібито від самого великого Етторе, і побудувала те, що показували схеми. Результатом роботи став велосипед Art Stump Bugatti, причому спочатку було побудовано дві рами, на виготовлення кожної з яких, за даними джерел, пішло понад 1000 годин. Якщо ви помітили мережу тонких труб і майже відсутні зварні шви, то можете зрозуміти, що це число може бути не таким вже й неймовірним, особливо з урахуванням технологій, доступних у 70-х роках.

І все це підводить нас до красуні, яка стоїть перед нами сьогодні, і якщо ваш інтерес досі не збуджений, як щодо того факту, що те, на що ви дивитеся, це 19-та рама Stump Bugatti. Унікальний шосейний велосипед наразі виставляється на аукціон з оціночною вартістю від $4 000 до $8 000. Це може бути саме та пам’ятка Bugatti, на яку ви чекали, друзі!

Але є одне маленьке застереження. Згідно зі сторінкою аукціону Gooding & Company, Art Stump виготовив лише два велосипеди на основі креслень Етторе, тож як це може бути 19-та рама взагалі? Є інформація, що Art Stump виготовила ще близько десяти рам «діамантової» форми, але зовсім незрозуміло, чи то були рами Bugatti, чи ні. І все ж таки, 12 – це трохи менше 19.

Проте, про цей велосипед все одно є що розповісти, тож давайте заглибимося трохи глибше, і все це починається з дизайну рами, схожого на риб’ячу кістку. Що вражає в цьому велосипеді, так це те, як він побудований, з базовою лінією з квадратних труб. Але ці квадрати складаються з чотирьох тонких труб, посилених попарно опорними стійками. Більше того, верхня труба єдина з підсідельною трубою, а нижня труба єдина з ланцюговою. Це, скажімо так, неймовірно!

Друга деталь, яка вражає щодо виконання рами, – це зварювання. Обов’язково знайдіть чітке зображення для цього, і як тільки ви це зробите, уважно розгляньте, як кожна рама з’єднана частковою підсідельною трубою та головною трубою. Потім є дропаути, які оживають завдяки зварюванню всіх кінців труб в одному місці.

Оминаючи раму, на цьому велосипеді з’являються ще кілька відомих брендів, один з яких – виробник велосипедних трансмісій Campagnolo, той самий, що існує в цій сфері з 1933 року і бачив, як він перевозить безліч спортсменів до фінішних ліній, зокрема, на Тур-де-Франс. Ручні перемикачі передач встановлені на трубах рами.

Інша назва, яку ми бачимо, – виробник керма Sakae Custom, японська команда, яка виготовляла системи з початку 1970-х до 1980-х років, що цілком відповідає часам Art Stump. Виробник сідла – Ideale з Франції, і, схоже, цей шматок заклепаної шкіри жорсткий вже тільки від подорожі часом і простором.

Останньою особливістю, прикріпленою до рами, є ніщо інше, як старовинний насос. Саме компанія Silca, яка існує й донині, привносить свій «Silca-стиль» до цього велосипеда, і на цьому все, що можуть запропонувати Stump і Bugatti.


За матеріалами.

Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також