З акцентом на майстерність, Кім Джонс залучив культовий італійський вуличний бренд Stone Island від Массімо Ості до останньої спільної капсульної колекції Dior Men.
Співпраця з Кімом Джонсом стала нормою в будинку Dior. За час своєї роботи у французькому будинку моди креативний директор залучив ряд відомих брендів для колаборації, зокрема KAWS, Travis Scott, а тепер і Stone Island. Співпраця дозволяє Джонсу досліджувати сучасні тенденції та взаємозв’язки між високою модою та вуличним стилем. Dior та Stone Island випускают безпрецедентну капсульну колекцію щоб поєднати паризьку високу моду з функціональними деталями Північної Італії.
Поєднуючи традиції та техніки обох будинків моди, колекція сильно впливає на військові силуети. Використовуючи традиції крою Dior, колекція знаходить спільну нитку між ними, включаючи високоякісні матеріали та техніки фарбування та вишивки від Dior і Stone Island. Одяг має спільний бренд із знаками та символами обох лейблів, включаючи «Подвійну складку» з колекції високої моди Dior весна/літо 1952 року та деталі «Голландська мотузка» від Stone Island. Легендарна емблема компаса Stone Island інтегрована в усю колекцію, починаючи від значків на манжетах рукавів і штанів і закінчуючи аксесуарами. У взутті кросівки виготовлені з бавовняного сатину Stone Island з прошитими візерунками Dior Oblique.