Румунський електрокар Dacia Spring оновився в дизайні Duster

Dacia представила повністю оновлену версію електромобіля Spring, модернізувавши доступний міський електрокар для широкого ринку. Dacia Spring 2024 року запозичає сучасний дизайн Dacia, використавши його найвиразніші стилістичні рішення, проте зберіг при цьому значний дорожній просвіт і елементи кроссовера. Він також має перероблений інтер’єр із більшою кількістю обладнання, що ставить його на рівні з новішими конкурентами.

Починаючи з екстер’єру, нова Dacia Spring 2024 року виглядає більш сучасно, ніж раніше, в основному завдяки натхненній Duster решітці радіатора, світлодіодним фарам, а також захисним накладкам та повітрозабірникам бампера в стилі позашляховика. Задня частина отримала аналогічно авантюрне оновлення з чорною планкуванням, що з’єднує сучасні світлодіодні ліхтарі, та великою кількістю пластикового облицювання на бампері.

Профіль електромобіля довжиною 3 701 мм виглядає знайомо, оскільки скління та великі ручки дверей перенесені з його попередника. І все ж таки дизайнери Dacia модернізували крила, спростили поверхні та додали смужку на задній стійці, щоб підкреслити посадку кроссовера. У тому ж контексті є нові варіанти коліс діаметром до 16 дюймів і переглянута кольорова палітра з додаванням відтінків Brick Red і Safari Beige.

Всередині замість простоватої панелі приладів використовується її сучасний аналог. Цифрова панель приладів флагманської версії Extreme складається з 7-дюймової цифрової панелі приладів та 10-дюймового окремого інформаційно-розважального дисплея, хоча базові моделі будуть обмежені тримачем для смартфона. Вентиляційні отвори клімат-контролю, селектор коробки передач і лоток на панелі приладів перероблені, щоб виглядати більш відповідно до іншої родини Dacia. Компанія також додала систему кріплення аксесуарів YouClip, яка дозволяє власникам персоналізувати інтер’єр. Обладнання включає базовий пакет ADAS, як того вимагають нормативи Європейського Союзу, а також кнопку «My Safety» для їх увімкнення або вимкнення. Нарешті, під капотом є 35 літрів багажного простору, крім 308 літрів, доступних в основному багажнику.

Dacia не вважала за необхідно займатися модернізацією базової платформи Spring у рестайлінгу, аргументуючи це тим, що середня щоденна поїздка існуючих власників моделі становить 37 км із середньою швидкістю руху 37 км/год. Це означає, що електродвигун віддачею 45 к.с. / 33 кВт або 65 к.с. / 48 кВт є достатньо потужним, незважаючи на низьку динаміку розгону. Те саме стосується і батареї на 26,8 кВт/год, яка забезпечує запас ходу за циклом WLTP понад 220 км завдяки, частково, невеликій масі автомобіля – 984 кг. Швидкість зарядки дивовижно низька: 11 кВт змінного струму для слабкішої моделі і 30 кВт постійного струму для більш потужної. Новинкою в рестайлінговій моделі є можливість двосторонньої зарядки, що означає, що ви можете використовувати цю невелику батарею для живлення електронних пристроїв.

Ціни на Dacia Spring 2024 року ще не оголошені, але компанія стверджує, що модель залишиться «найдоступнішим електромобілем на ринку», маючи на увазі ринок Європи, вочевидь. За повідомленням Autocar, поставки рестайлінгової моделі на ринок розпочнуться в жовтні 2024 року, а ціна становитиме менше ніж $22 732. Як і його попередник, новий Spring вироблятиметься в Китаї.

Основними конкурентами Dacia Spring 2024 року є новий Citroen e-C3 і майбутній Fiat Panda, а також очікувані бюджетні міські електрокари, такі як Renault Twingo і VW ID.1.


За матеріалами.

By Ілона

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я пишу для сайту FainoMedia з великим задоволенням, адже це завжди позитивно, про приємні емоції, сучасні технологіі, автомобілі, архитектуру, тощо. Наш контент з однієї сторони може здатися відірваним від українського сьогодення, а з іншого боку є тим затишним місцем, де Ви зможете набратися заряду енергії щоб зануритися в реальне життя в повній готовності вистояти. На моєму боці досвід в копірайтингу з 2010 року і я роблю все, щоб на сторінках FainoMedia було цікаво.

Читайте також